1. Welke betaalmethoden accepteert Beauticole?
Je hebt de keuze uit iDeal, Klarna achteraf betalen, PayPal, vooraf overmaken of betalen bij afhalen.
2. Wat zijn de levertijden?
Wanneer een bestelling op werkdagen vóór 12:00u is geplaatst, wordt het diezelfde dag nog verzonden. Hoelang het uiteindelijk duurt voordat de bestelling bij jou binnen komt, hangt af van de levertijden bij PostNL. Hier heeft Beauticole helaas geen invloed op.
3. Wat zijn de bezorgkosten en waarop zijn deze gebaseerd?
De bezorgkosten bedragen voor een brievenbuspakje - €2,95 en standaard pakket - €4,95. De kosten vallen lager uit dan normaal bij PostNL. Dit is omdat ik mijn klanten hierin graag tegemoet wil komen.
4. Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een servicepunt?
Dit kan zéker! De bestellingen worden verzonden via PostNL. Bij het invullen van jouw gegevens, kun je onderin
'Vink dit vakje aan om een afhaalpunt te selecteren' aanklikken en een servicepunt bij jou in de buurt uitkiezen.
5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Wat vervelend dat je een klacht hebt. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een bestelling niet naar wens is of dat er misschien aanmerkingen zijn op de service. Graag wil ik hier bij helpen, zodat het shoppen leuk blijft. Neem dus vooral contact met mij op zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.
6. Kan ik mijn bestelling (deels) retourneren?
Ja, dat kan! Op deze pagina staat hierover meer uitgelegd.
7. Heb je ook een fysieke winkel?
Beauticole is een webshop en de producten zijn dus alleen online te bestellen. Afhalen van bestellingen is wél mogelijk. Mocht je twijfelen over een artikel en zou je hier graag duidelijkere foto's en/of een filmpje van willen ontvangen om het artikel duidelijk in beeld te krijgen; dit kan, neem dan even contact met mij op.